Suodžių filtro pašalinimas DPF / FAP

Visi esame girdėję apie dažną dyzeinių variklių problemą – suodžių filtro užteršimas arba gedimas (DPF – Diesel particulate filter / FAP – Filter Additive Particulate). Įvykus šiai problemai žymiai sumažėja automobilio variklio galia, padidėja kuro sąnaudos ir užsidega Check Engine indikatorius.
Įvykus tokiai situacijai yra tik du sprendimai:

  1. Suodžių filtro keitimas
  2. Suodžių filtro šalinimas, plovimas (kompleksiškai)

Antras sprendimas kaip taisyklė yra kelis kartus pigesnis, tačiau reikalauja tik profesionalaus priejimo bei naujausios programinės įrangos. Būtent mūsų specialistai gali atlikti DPF/FAP filtrų pašalinimo darbus kokybiškai ir greitai, suteikdami 14 dienų garantiją. Ši procedūra privalo būti atlikta tik turint naujausią programinę įrangą, ilgalaikę patirtį ir žinias šioje srityje.

Dėmėsio! Jeigu Jūsų automobilyje užsidegė Check Engine indikatorius – nedelsiant atlikite automobilio kompiuterio diagnostiką, prieš pradedant tam tikrus remonto darbus! Ilgai eksploatuoti su užsikimšusiu DPF / FAP filtru degant Check Engine indikatoriui nerekomenduotina, tai gali turėti neigiamų poveikių ateityje Jūsų automobilio varikliui.

EGR sistema

Naujieji automobilių varikliai turi „protingą“ sistemą, kurią vadiname EGR (Exhaust Gas Recirculation) – išmetamųjų dujų perdirbimo sistema. Ši sistema įrengta kaip dyzeliniuose taip ir benzininiuose varikliuose. Svarbu pažymėti, kad dažnai EGR tampa dideliu galvos skausmu automobilių savininkams bei valdytojams. Sistema gana kaprizinga, nes jos veikimo metu (ypač pilant nekokybišką kurą) EGR vožtuvas, įsiurbimo kolektorius ir jo viduje esantys davikliai užteršiami suodžiumi. Taip variklio veikimas tampa nestabilus. EGR vožtuvas – pakankamai brangi detalė, todėl automobilių savininkai vietoj jo keitimo pasirenka kitokį sprendimą – EGR sistemos išjungimą.

EGR gedimas

Kaip minėta anksčiau, EGR sistemos gedimo priežastis – suodžių apnašai atsiranda vožtuvo lizde. Šie apnašai atsiranda dėl šių priežasčių: nekokybiškas kuras, karterio vėdinimo sistemos sutrikimai, cilindro-stūmoklio sistemos susidėvėjimas, turbinos gedimas, daviklių, kurie valdo vožtuvą sutrikimas. Užsiteršus vožtuvui, jis pradeda striginėti arba veikti sulėtintu tempu. Strigimas gali įvykti kaip atsidarant (laisvos eigos metu benzininis variklis dirbs netolygiai, o dyzelinis praras dalį galios.), taip ir vožtuvui užsidarant (benzininio variklio kuro sąnaudos užaugs, o dyzelinis variklio darbas taps „kietesnis“).

Mūsų specialistai turi metus patirties ir visą reikiamą programinę įrangą EGR sistemos išjungimui bei analizei. Greitai ir kokybiškai sutvarkysime Jūsų automobilį, suteikdami tik aukščiausio lygio paslaugas bei 14 dienų garantiją.